1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614787 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 555069

Sv: Jonte och Hagos?
Det här är väl en bättre tråd att diskutera Jontes varanden och göranden än att ta det mitt bland burgarna och biltvättarna och de andra medlemsförmånerna.

Jag undrar om Jonte inte kan vara en sån kille som säger "jaja, då skiter vi i det" och lirar kvar i Timrå om det inte är klart med NHL mitt i juli? Det gäller att ställa in både sig och familj på att flytta till Anaheim nästan på andra sidan jorden och en mental och social evighetssträcka från Timrå kommun med omnejd. Det är inte bara att dra, då kommer han inte att göra succé. Värdelöst skoterföre har de också.


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.