jag kräver dock krafttag från "marknads" sida! NU!!!
Om detta är ett känsligt ämne? Jo, det känsligaste vi varit inne på!!! (precis som du sa!) Men eftersom detta är det media som flest Tikare besöker, (ST och DB inräknat) är det inte fel att avläggga sin åsikt här och nu- oavsett att man har ny chef eller inte!
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
jag kräver dock krafttag från "marknads" sida! NU!!!
Om detta är ett känsligt ämne? Jo, det känsligaste vi varit inne på!!! (precis som du sa!)
Men eftersom detta är det media som flest Tikare besöker, (ST och DB inräknat) är det inte fel att avläggga sin åsikt här och nu- oavsett att man har ny chef eller inte!
Jag vill ha rotation på dököttet!!