Johan J, helt rätt angående besökarna och visningarna, men även om TIKs sida har uppåt 15k visningar(impressions som det så fint heter på utländska) så är det ganska mycket! jag tycker att det är riktigt jävla dåligt rent ut sagt av marknadsförings avdelningen i TIK att inte se möjligheten! är det nån som har nummret till någon ansvarig? jag ringer mer änn gärna och tar ett snack med han/hon/dom...! TIK Rulez!
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
jag tycker att det är riktigt jävla dåligt rent ut sagt av marknadsförings avdelningen i TIK att inte se möjligheten! är det nån som har nummret till någon ansvarig? jag ringer mer änn gärna och tar ett snack med han/hon/dom...!
TIK Rulez!