1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 5581

Sv: Marknad
Det är lätt att kritisera. Det är dock svårt att inte instämma i kritiken mot TIKs marknadsorhanisations. Var under helgen "hemmavid" och tänkte då passa på att anskaffa en matchtröja och lite dekaler till min nya bil (Attackcorollan- vila i frid). Döm av min besvikelse då jag på värdshusmacken möts av tomma lager. Vad som erbjuds är isskrapa, reflex, barntröja alternativt en cd-skiva med trasigt omslag.

Ve den som ger ger sig. Rattar AttackA4an med bestämdhet ner mot Vivsta. "Domus ska tydligen ha TIK-prylar" (citerat från personalen på värdshusmacken). Nada! Personalen i informationsdisken såg ut som frågetecken då jag frågade efter TIK-prylar.

Så kan det gå när inte marknadssektionen är på...

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer