tjalle:Hua hua.... domus saluför blå- vita saker.... Sånt säljer man i S-vall...
Tur det finns affärer som bär de rödvita färgerna med stolthet. Konstigt ändå att en kommun som färgas i rött handlar blått??? Ähh, måste vara färgämnena!!!
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Tur det finns affärer som bär de rödvita färgerna med stolthet. Konstigt ändå att en kommun som färgas i rött handlar blått??? Ähh, måste vara färgämnena!!!