Nu tycker jag att det här med samarbetet börjar komma någonstans [bild]www.sundsvall.nu/arena/partners/sundsvallhockey/nyheter/05/08/bilder/05/istraning_9900.jpg[/bild] Snygga träningsställ! [bild]www.sundsvall.nu/arena/partners/sundsvallhockey/nyheter/05/08/bilder/05/istraning_9858.jpg[/bild]