1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614762 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 561472

Sv: Första ispasset
kungsbacka: Peter Ström lovade iaf att ge sitt yttersta i vinter och tipsa Lill-Kenta och Micke om hur man bryter förbannelsen i Gbg. "Fan vad skönt att vi har fått en go gubbe i laget, sajag spontant till honom efter att jag fått växla några ord med vår nya publikfavorit efter att Dagbladet fått sitt.

Man skall ju ner till Gbg och kolla sa jag, och man vill ju inte känna någon sorg i Gbg, hade tänkt fira med ett par kalla på Avenyn efteråt.

Peter bara skrockade på klockren göteborgska. Det blir nog fint det här serru var vad han fick ur sig efter att skrattattacken upphört!

ALLTID RÖTT, ALLTID RÄTT ;)

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.