1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614791 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 564391

Sv: Timrå IK på tv
tjobba: Exakt det jag anser att man behöver lägga sin energi på. Var tacksam att vi håller på Timrå IK - ett av landets numer ledande lag, både vad gäller den sportsliga och mediala biten vad beträffar möjlighet att locka till sig tittare. Bättre reklampelare än så under grundserien får inte klubben. Och, som sagt, det var inte länge sen VI fick sitta där, tacksamma för att få se ett par matcher på sin höjd med vårt favoritlag!

Leksands öden och äventyr kan jag inte bry mig mindre i. För min del kvittar det helt hur mycket dom syns eller ej. Det är Timrå IK som gäller, punkt. Dock kan jag förstå de som nu får se sitt lag mindre än LIF som ändå är nykomling. Men som jag skrev i en annan gästbok - detta måste ha att göra med med gamla meriter.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.