1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614807 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 564404

Sv: Timrå IK på tv
ernie eagle: Givetvis, litar på att laget gör sitt bästa på den fronten=) Det gäller bara att acceptera läget när det gäller TIK i rutan. De som väljer ut matcherna kan knappast tillfredställa alla. Det går bara inte. Vi får ta de chanser som finns, ( främst när det gäller bortamatcher ). Anser som sagt att vi är lyckligt lottade, Timrå visas inte mindre än något annat lag, vi skall vara tysta. Mora visas två gånger, synd för alla inblandade där.

DreamTeam: Helt klart är det gamla meriter. HV71 stod som segrare för två år sedan, ifjol utanför slutspelet, genast får de lida av det, tre matcher på de första 26.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.