1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614798 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 566949

Sv: AB Tomas Ros
Journalister. Jag skrattar högt många gånger ;-)

Med en stor nypa salt och en asgarvande glimt i ögat kan jag konstatera att: Journalist är inget yrke eller sysselsättning. Det är en billig skräpkammare för utslagna och missanpassade- en falsk ingång till livets bakgård. Ett snuskigt pisskantat litet hål, igenbommat av byggnadsinspekötren, men precis så stort att ett vinfyllo kan krypa in från trottoaren och masturbera som en chimpans på zoo...-nå't sånt ungefär.

See me mama.

Mer tändvätska till boysen.Tack. Det där var inte speciellt vasst.

Pennan må vara vapnet men så länge hjärnan är boss förhåller vi läsare oss kritiskt...skeptiskt.

Sörburgare är mer kryddstarka.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.