1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614820 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 570461

Sv: Krykov på väg tillbaka?
Krykov är för mig ett avslutat kapitel. Han är för gammal och har inte tränat som en elitidrottsman måste göra på väldigt länge nu. Men det behöver ju inte riktigt betyda att han inte kommer lyckas i Timrå igen. Ifjol var han över, av förklarliga skäl. Nu skulle han hänga med skapligt igen. Men jag gillar det inte.

Jag ser hellre en annan lösning, en mer hungrig center. En något yngre och snabbare. Det finns pengar till det i alla fall. Frågan är hur marknaden egentligen ser ut.

Det är väl tänkt att pengarna hellre ska läggas på en ytterforward, en målspruta. Så är det nog tänkt!

Men just nu känns det lite lätt luddigt det här.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.