1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614795 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 570485

Sv: Krykov på väg tillbaka?
Skarin: Med (eventuellt) Kryckan tillbaka i laguppställningen, så känns det försvarsmässigt tryggt i box-play.
Sedan förra året har/hade vi tappat Z, Hagos, Manderville och Krykov, som var de som drog det tyngsta lasset i box-play - med Mandy och Kryckan tillbaks känns det mycket bättre.

Dock kvarstår den största frågeställningen: Vem gör målen?

Personligen välkomnar jag Kryckan tillbaks, då han uppenbarligen har ett stort TIK-hjärta, och dessutom är det knappast lyckat att byta ut över hälften av forwardsbesättningen sen fjolåret.
Bara hoppas att Kryckan hänger med i tempot ytterligare en säsong, då vi är i behov av hans playmaker-kvaliteter.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.