ernie eagle: Ojdå! Ursäkta en lite mindre upplyst resenär för att man undrar! fanns inte någon större anledning till att brusa upp tycker jag, men vad vet jag som är mindre upplyst? Jättebra sätt att få medresenärer! Sen kan jag medela herrn att han låg och skvalpade i pungen när jag föddes!
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Sen kan jag medela herrn att han låg och skvalpade i pungen när jag föddes!