ernie eagle: Eftersom jag i dag (2005-09-02) kommer att få mitt första medlemskort i TIK-Supporterklubb anser jag ditt inlägg om arbata på IKEA o.s.v. kan få vara osvarat. Däremot om du riktar något mot alla medlemmar så kan du hoppa över mitt namn i svaret. Jag inser att ni som arbetar med detta jobbar hårt och allt kan inte göras på en gång. Nu tycker jag att vi låter detta ämne vila i frid (RIP) och ser fram emot en säsong där resandet med supporterklubben spränger alla gränser vad gäller antalet resenärer.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Nu tycker jag att vi låter detta ämne vila i frid (RIP) och ser fram emot en säsong där resandet med supporterklubben spränger alla gränser vad gäller antalet resenärer.