1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614802 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 574056

Sv: Finns det något hopp inför stundande elitserie?
Tycker TIK gjorde ganska bra ifrån sig, Brynäs är bättre än förra säsongen och spelar betydligt tuffare, TIK saknar klassspelare vilket inte Brynäs har heller för utom Dackell. Skulle tro det går minst 2 medelmåttor
jämfört med ex vis Hedström, då snackar vi pengar. Wennerberg såg väldigt taggad ut, kanske är det en mer än en medelmåtta, Kalle såg ut att lite problem likt Hansson men det finns hopp! Sen målvakten viktigaste av allt, där är Brynäs bäst av alla i serien. Hur går det i morrn? målvakten avgör?

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.