1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 574483

Sv: Sundsvall Hockey - Timrå IK SCA-cupen 2005-09-10
gud: Jag tycker vi ska ta honom till vårt hjärta!

En supporter(?) som håller bättre koll på motståndarnas supportar än hur det går för sitt eget lag.

En supporter(?) som antagligen har noll koll på hockey över huvud taget och istället ger sig in i en debatt som han förlorat redan innan han tryckte ned den första tangenten.

Med andra ord: En klassisk kattlådeman, helt i stil med Nike89. Hoppas att han fortsätter förnedra sig själv och sin klubb i det här forumet. Hade det varit TV4 skulle man sagt "Det här är bra TV". Jag säger: Det här är bra hockeysnack!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.