Fanzin: Det kommer inte bli aktuellt med några bussar till Globen.
Det finns det inget folk för. Hela supporterstyrelsen åker tåg och publikvärdarna är upptagna.
Så sorry, grabben. Antingen bokar du plats på tåget nu och tar dig upp till Hudiksvall eller så tar du dej själv ner till Stockholm med Y-bussen eller reguljärt med ordinarir tidtabell alá SJ från Gävle.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Det finns det inget folk för. Hela supporterstyrelsen åker tåg och publikvärdarna är upptagna.
Så sorry, grabben. Antingen bokar du plats på tåget nu och tar dig upp till Hudiksvall eller så tar du dej själv ner till Stockholm med Y-bussen eller reguljärt med ordinarir tidtabell alá SJ från Gävle.