Ska ni åka på Supporterresa och vara lika tysta som i Gärde i lördags så får ni göra en Madonna. Playback. Alltså ha förinspelat ljud med er i och köra genom hallens ljudanläggning. Mima orkar ni väl i alla fall. Eller åtminsone andas med öppen mun då och då. Jag hoppas ni bandade Sundsvalls klack.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Playback.
Alltså ha förinspelat ljud med er i och köra genom hallens ljudanläggning.
Mima orkar ni väl i alla fall.
Eller åtminsone andas med öppen mun då och då.
Jag hoppas ni bandade Sundsvalls klack.