gud: Njeet, Katter går på låda, det gör inte tikar :)
Ernie eagle: Jag antar ditt antagande. Men jag antar själv att det mesta hänger på antalet registrerade medlemmar i Gävleområdet, som knappast kan vara ett stort antal?
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Ernie eagle: Jag antar ditt antagande. Men jag antar själv att det mesta hänger på antalet registrerade medlemmar i Gävleområdet, som knappast kan vara ett stort antal?