1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614774 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 575498

Sv: Klubbmärket - något att vara stolt över?
gud: Avsikten från min sida är inte att diskutera hur man praktiskt genomför en komplettering av hemsidan. Min avsikt är att vi medlemmar och supportrar borde kunna ha en mening om - finns det en stolthet i vårt klubbmärke - så borde den känslan bekräftas bl a genom att återinföra klubbmärket på hemsidan. Hur skulle ex vis Djurgårdsfans eller Brynäsfans reagera om klubbmärket skulle gömmas på samma sätt som vi gör med vårt. Men, den debatten dödas genom att någon/några "skymmer skogen för bara träd", tyvärr...

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.