1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 575504

Sv: Klubbmärket - något att vara stolt över?
Två Tallar fan: Angående hemsidan, så skrev Sandström så här i en annan tråd gällande hemsidan:

"Jag kan berätta att en ny hemsida är under konstruktion och kommer att släppas lagom till seriestart. Även om arbetet kommit igång, och eftersom jag har lärt mig att man skall vara lyhörd för vad användarna/besökarna tycker, vore jag tacksam för förslag på innehåll till den nya.

Men, snälla, inget tjafs om örnar och tallar då detta som jag ser det borde vara ett avslutat kapitel i och med årsmötet där det bestämdes att tallarna skulle finnas med på bland annat hemsidan och så kommer också att ske."

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.