-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 16
- Silly Season 2026-27 (4953)
- Apropå nånting... (188095)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Det enda tips jag kan ge dig är att lyssna till den ganska tysta massan som faktiskt är flertalet. Dom som tyst säger "fan vilken flagga!" eller "vilket jävla liv det är där borta hos klacken". Dock faller det ofta på utstickande och framstående personer att föregå med gott exempel därför borde kanske du börja med göra det... om inte andra följer efter så bevisar dom bara sin okunskap och då är deras åsikt inte heller värd att ta i beaktande. Jag personligen tycker att jobbet ni utför är kort sagft strålande för jag kan förstå arbetet och viljan som ligger bakom det. Däremot kan jag tycka att attityden ibland är bristfällig.
Krang Org. som från början -99 var ungefär 30-40 personer har idag cirka 2000 medlemmar. det är ett arbete som gjorts helt på ideell basis. En del av tricket är att bjuda in folk om och om igen "nu är det dags! måndagen den 32/13 kl 25.00 kommer vi att samlas på gatanvägen 23 för att göra en flagga, kom dig och ta med dig en termos kaffe så har vi en heldag". Eller ordna ett möte för alla intresserade där vi ska prata om hur vi kan få in lite kulor i kassan för att göra roliga saker för...rätt vad det är så dyker nån upp och har nått jättebra att komma med. Ett annat trick är att låta folk göra det dom är bra på... En kille kanske inte är en picasso med en pensel men rena rama damsugarförsäljaren i telefon vad det gäller att ragga sponsring.
jag skulle kunna sitta här och skriva i en timme till om olika saker man kan göra för att engagera folk men spar det till mötet som ni fixar sen istället ;)