1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614803 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 578855

Sv: Tallarna tillbaka!
Per HApps:Återknyter till det svar du fick av ordförande Christer Ericson angående om - och när - souvenirer med tallar skulle tas fram. (Svaret finns att läsa i sin helhet den 20/8 kl 10:42 i denna gästbok).

Christer skrev bla att:
"De supportrar som vill köpa sovenirer med klubbmärket och tallarna kommer att kunna göra det under hösten. Vilka sovenirer det blir i steg ett avgörs den närmaste tiden."

Med tanke på att hösten nu rimligen kan anses vara här samt att elitseriestarten väntar runt hörnet, kanske en ny förfrågan till den gode Christer är på plats. Hur ser status ut? Var befinner vi oss? Behöver man ta med sig pengar till premiären?
För han tror väl inte vi har glömt ett sådant löfte...

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.