-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 17
- Silly Season 2026-27 (4977)
- Apropå nånting... (188096)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Nu har vi ÄNTLIGEN fått en jäkligt fin souvenir i Timråshopen i E.ON Arena.
En vit t-shirt med den klassiska talloggan på. Jag sitter för närvarande och poserar i denna klenod.
Fredag den 7 Oktober, samma dag som Manderville anländer till Timrå så sätter jag mina fötter på Göteborgsk mark.
Har pratat med klubbdirektören Johansson om att ta med mig ett gäng t-shirtar ner att kränga till hugade spekulanter och så tar jag betalningen och redovisar detta sedan till Timrå IK när jag kommer hem.
ALLA ni som bor i Gbg med omnejd och håller på Timrå IK och har möjlighet att ta er till matchen mot Frölunda i Scandinavium lördag 8 Oktober - MEJLA MIG VIA BREVFUNKTIONEN HÄRINNE ERT NAMN OCH VILKEN TRÖJSTORLEK NI VILL HA!!!
Priset ligger på 199kr!!!
ALLTID RÖTT, ALLTID RÄTT ;)