1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614810 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 581817

T-shirt med tallogga
Hejsan kära Timråsupportrar utflyttade i exil på västkusten!

Nu har vi ÄNTLIGEN fått en jäkligt fin souvenir i Timråshopen i E.ON Arena.

En vit t-shirt med den klassiska talloggan på. Jag sitter för närvarande och poserar i denna klenod.

Fredag den 7 Oktober, samma dag som Manderville anländer till Timrå så sätter jag mina fötter på Göteborgsk mark.

Har pratat med klubbdirektören Johansson om att ta med mig ett gäng t-shirtar ner att kränga till hugade spekulanter och så tar jag betalningen och redovisar detta sedan till Timrå IK när jag kommer hem.

ALLA ni som bor i Gbg med omnejd och håller på Timrå IK och har möjlighet att ta er till matchen mot Frölunda i Scandinavium lördag 8 Oktober - MEJLA MIG VIA BREVFUNKTIONEN HÄRINNE ERT NAMN OCH VILKEN TRÖJSTORLEK NI VILL HA!!!

Priset ligger på 199kr!!!

ALLTID RÖTT, ALLTID RÄTT ;)

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.