1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614817 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 583989

Sv: Oksa
Bosco86: Träffade Manne i Gavlerinken i våras och han tror jag spelade i nån lägre serie och Thore såg jag sist på en F15 match i fotboll då som tränare.
Det som befaras är troligen sant, senariot vad gäller Målvaktposten som jag ältat under försäsongen. Nu tycker jag dom får göra upp sinsemellan, dom som jag har snackat med som kan målvakter tror på Aspen, låt denne nu få chansen, men nån Kapanen eller kapciteten som Kipper hade, har dessa inte, men man kan väl hoppas på slutspel även i år men då måste det spias igen och Mandy och nån till målgörare komma som göra själ för namnet.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.