1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614811 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 584298

Sv: Oksa
Hoppas innerligt för både Timrås o Oksas skull att Oksa inte läser (eller får översatt) det som skrivs om honom härinne! Nog för att jag håller med om att han inlett darrigt men det lär inte sporra honom att läsa vad de sk fansen skriver här. Senast mot LHC hade i stort sett hela laget kunnat bytts ut efter första perioden så sätt gärna igång o såga utespelarna också. Överhuvudtaget så har försvaret sett darrigt ut när de satts på lite prov.
Till sist vill jag påminna om Salos tveksamma matcher förra året i Modo. Hela Sverige skrattade, typ, men i Modos GB vägrade de att dissa honom.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.