-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 17
- Silly Season 2026-27 (4966)
- Apropå nånting... (188095)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Jag har under en längre tid tagit del av ert odugliga håkkykunnande och
försökt följa med i frågeställningarna så gott jag har kunnat - även fast det är svårt och det tar emot som faen...
En sak förbryllar mig dock. I min Zamboni-instruktionsbok och även här på HockeySnack ibland, så snackas det vitt och brett om instrumentpanelen...?
Jag har varken sett nån gitarrISt eller flöjtISt i min Zamboni, ändå
påstås det finnas en expertpanel med instrument?
Som vän av ordning bekymrar jag mig också över ordningsmaktens arbetsmetoder här på HockeySnack. Svärmor som har kontakter både här och där brukar bjuda våra lokala MoDoratorer på förgiftat te. Ofta sker detta i samband med att svärmor har för avsikt att idka vadslagning i samband med ismaskinstuppfäktning (återkommer till detta vid ett senare tillfälle).
Min fråga till er samlade håkkyexpertISer är:
Kokar min elaka svärmor för starkt te?
Idkar HockeySnack transmedial trafikresponsIövervakning?
Eller är det en slags ny giv med "sleeping ISmaskinISter"?
NegotivISttips: Timrå IK - fbk 0 - 26...!