1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614798 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 584402

Sv: Oksa
Sune: "Miroslav Hlinka tryckte in 1-0 efter 13.56 i power play, Stefan Öhman gjorde 2-0 efter 17.07 - och blott 21 sekunder senare satte Richard Lintner trean bakom Kimmo Kapanen i Timråkassen. Modos målkung Peter Högardh gjorde sedan sitt 17:e mål för säsongen halvminuten före paus.
Henrik Zetterberg glänste som vanligt mest i Timrå, där ex-Modoiten Fredrik Andersson kom in i kassen efter första perioden, var bra och fick hålla fick nollan inför sin gamla hemmapublik"

Ur AB från en av Kapanens första matcher i TIK-dressen....hmmmm...utbytt efter fyra insläppta mål i 1:a perioden.... Men det gick ju hyfsat för Kapanen efter att han givits chansen i ytterligare några matcher!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.