1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614823 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 584842

Sv: Nordgren klar för NHL
Frella: "Troligast värvar man väl en plus Manderville." Det är ju just det. Som jag ser det kommer inte Manderville tillföra speciellt mycket, även om han är en kompetent spelare. Han är ju inte en målgörare, och arbetare har vi många av. Därför känns det faktum att han kommer till oss en smula likgiltigt. Om man tittar på dagens match så är det väl ändå uppenbart vad som saknas..? Målskyttar!!!

Misstolka mig inte. Jag tycker absolut att Manderville är en bra hockeyspelare och hade mer än gärna sett honom kvar i Timrå långt innan han blev klar. Felet dom gjorde var att ersätta Hedström eller Nordgren med honom. Den kalibern besitter han inte, tyvärr.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.