-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 17
- Silly Season 2026-27 (4968)
- Apropå nånting... (188096)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Nyss hemkommen i Gävle, efter en tråkig förlust mot Färjestad.
Gjorde mitt bästa iaf!
Stridlund; nervös? Givetvis!
Som du kanske förstod var det min absolut första match som trummis i Timråklacken, och stod i klacken för 4:e gången(har suttit drygt 3 gånger också)
Innan har jag dessutom trummat för en klack på knappt 100 personer, samt en publik som inte ens vågar röra händerna för att klappa. Snacka om att skillnaden därför var enorm när jag satte på mig hanskarna och greppade tag i Trumstockarna idag!
Ang tempo osvosv, jepp i början höll jag nog ett litet för högt tempo, men verkligen inte speciellt otakt. Men det kom av sig ju mer matchen gick. Tyckte iaf det funkade bra i andra och tredje perioden..iaf!
Sen någon skrev att det var starkt att fortsätta trumma, ja jag jobbar inte efter hur spelarna presterar, utan hur klacken presterar, sjunger folk i klacken så trummar jag liksom!...Det är en poäng i det!