1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614811 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 584964

Sv: Timrå IK - FBK 2005-10-01
Janken: Nja, här måste jag nog ge WL en eloge faktiskt. Har varit på en del matcher både i Stångebro och i CC och de sjunger högt och starkt. Tyvärr brukar det inte räcka en hel match och sittplatspubliken hänger sällan eller aldrig på. Och i motgång blir det rätt tyst. Men när de tar i, då låter de faktiskt imponerande. Ingen trumma, bara röster och de sjunger, de skanderar inte bara "LHC!" (ibland blir man kanske lite fundersam över VAD de sjunger, men det är ju en annan sak...). Personligen tycker jag nog att en trumma drar upp stämningen och håller takten på ett bra sätt, men WL är väldigt anti trummor. Men så är det svårt att dra igång hela hallen också...

För övrigt hade de ett rätt trevligt tifo i torsdags.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.