1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614790 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 584965

Sv: Timrå IK - FBK 2005-10-01
Strindlund: Jadå, i början var det som sagt nervöst..tänkte också på morgondagen, den stora dagen då Gävlefanzin fyller 18 ;) Haha..

Men jag förstår hur du tänker, märkte det idag också. Stämmer som Jimmy H skrev i sin krönika...Timråklacken verkar styra sig efter trumman..ju hårdare man slår ju mer sjunger man. Ganska självklart...fast tänk va bra sången skulle vara om man sjöng lika mycket trots att trumman går på lågvarv? skulle underlätta för den som trummar också...

White Lions, är som Djurgården i Hockey.
De kan ge rejäla ljudtoppar..i sina ramsor..håller dock inte igång lika bra..

Man kan ta Djurgården och Hammarby...som en jämförelse mellan
Linköping och Timrås klackar!

Jag föredrar helt klart en klack ala hammarby, sjung för Timrå!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.