1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614807 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 585088

Sv: Timrå IK - FBK 2005-10-01
lincoln: Med Nordgren i laget hade det genast sett mycket bättre ut. Det hade heller inte varit fel med ytterligare en "klasspelare". Nu tror jag att NHL-konflikten, och det som hände efter att den upphävdes, missgynnat Timrå IK i sin uppbyggnad av ett slagkraftigt lag.

Säkerligen finns det många slantar att spendera och jag är övertygad om att laget också kommer att spendera en hel del, förutsatt att man finner det man söker efter. 

Om du med klasspelare menar målskyttar, så håller jag med dig. I övrigt inte. Vad jämför du med när du säger att vi är 2 klasser sämre? Jämför du med föregående säsong är jag benägen att hålla med. Men det finns också en rätt logisk förklaring i så fall.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.