1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614787 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 590875

Sv: Frölunda - Timrå IK 2005-10-08
Nyss hemkommen ifrån Scandinavium...

Snabbt o enkelt..mannen som en del kraftigt har spottat på här inne
var väldigt stabil...Klart den bästa Timrå spelaren idag..Mika Oksa

Jag fördjupar mig inte så mycket mer i matchen..Det får Dream team göra

Men en sak i det hela...Jag är grymt besviken att RockenRolf inte såg matchen live här i Götet....Såg i ett tidigare inlägg att han jobbade.."men hallå eller"..

Efter att ha fått se TIMRÅ IK live idag så är jag INTE orolig över att vi ska behöva spela i någon kvalserie i slutet av säsongen..

FORZA TIMRÅ IK...

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.