1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614789 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 593726

Sv: Oksa
Oksa gör väl en godkänd insats, visst skulle han kanske ha tagit friläget
om han täckt stolpen med benskydden, dragningen gick sakta. men nu har vi ingen världsmålvakt, och det andra målet gick returen lite tokigt utåt.
Sanny straff var klockrent, men för övrigt var matchen ovanligt snäll för att vara ett sk derby.
Warg går från klarhet till klarhet där har vi en skaplig andraline, jag saknar en powerforward brevid Manderwille, I tv sade han att spelet är olikt förra året då gick allt som på räls i år är det jobb ock åter jobb som gäller, det Timrås chans i år sade han till Canalplus

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.