1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614789 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 597834

Sv: Oksa
Visst är denna man bra. Jag bara älskar honom.
Kan nån berätta hur många blokeringar han gjorde idag.
Han släpper retur på retur på retur.
Dessutom så vill han gärna spela back väldigt ofta, står inte Asplund nästa match tycker jag att kentas resonemang på målvaktsfronten är piss dåligt. Vi har Asplund han är Svenska medborgare dags att vara lite patriotisk. Han är inte sämre än Oksa han är bättre deffinitivt. Varför inte sats på en svensk målvakt skulle va väldigt kul om Timrå skulle kunna bygga upp en ny lundqvist.

Skicka hem sopan Oksa ta upp juniorer det är minst lika bra.

Heja Asplund Skicka Oksa.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.