1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614787 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 598164

Sv: Oksa
The Fat Bastard: Problemet måste väl vara att det finns få lag som verkligen vill släppa ifrån sig sin förstamålvakt. Jag kan tänka mig att det endast finns ytterst osäkra kort på marknaden när det kommer till målvaktsposten. Så frågan är om en värvning där förstärker.

Nu är jag i och för sig inte av åsikt att Oksa bör ersättas. Inte riktigt än. Det känns relativt säkert att tippa på att Tarvainen arbetar bort hans förkärlek till att gå ut väldigt långt för att täcka skott omgående när till och med Canal+ kommentatorerna la märke till den bristen hos honom. Tarvainen lär knappast ha missat det.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.