Oraklet f Alnö: ÄR DET EN TILLFÄLLIGHET ATT DET GÅR SÖNDER 5 KLUBBOR NÄR VI MÖTER LULEÅ? ETT JÄVLA SKITLAG I MINA ÖGON. För att få lite fart på diskussionen här kan jag väl säga att det är väl för att TIK:arna hackar så förbannat efter våra älskade Lulespelare. För mitt lag går det nästan aldrig av några klubbor. ;)
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
ÄR DET EN TILLFÄLLIGHET ATT DET GÅR SÖNDER 5 KLUBBOR NÄR VI MÖTER LULEÅ? ETT JÄVLA SKITLAG I MINA ÖGON.
För att få lite fart på diskussionen här kan jag väl säga att det är väl för att TIK:arna hackar så förbannat efter våra älskade Lulespelare. För mitt lag går det nästan aldrig av några klubbor. ;)