SaraS: Precis min tankegång också. Om vi nu dessutom skulle få chansen att kämpa om guldet denna säsong så har vi verkligen förtjänat det. Jag menar, hur mycket har inte grabbarna slitit för att ligga där dom ligger just nu??
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Om vi nu dessutom skulle få chansen att kämpa om guldet denna säsong så har vi verkligen förtjänat det. Jag menar, hur mycket har inte grabbarna slitit för att ligga där dom ligger just nu??