willysson: Det där låter lika trovärdigt som magnecyl och coca cola. Fick faktist en kompis att testa bar för skojs skull. Magnecyl/Cola är Busted ! Det enda som händer är att det skummar nått gräsligt, blir inte en droppe kvar att dricka.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Fick faktist en kompis att testa bar för skojs skull.
Magnecyl/Cola är Busted ! Det enda som händer är att det skummar nått gräsligt, blir inte en droppe kvar att dricka.