1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614819 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 601363

Sv: Oksa kan bli historisk
rupert: Blir lätt så för supportrar vars lag har varit bortskämda med fantommålvakter på senare tid. Håller med dig om att det gått till överdrift och att det inte är meningen att Oksa ensam ska bära skulden för lagets krassa insatser i början av säsongen. Samtidigt vill jag skicka en flatnäve på kinden till de fjantar som vrålar till i toner som "VAD SÄGER NI NU DÅ?! VA?! VA?! SKA NI SÅGA OKSA NU OCKSÅ!?" så fort karln gör en bra match. Den typen av uttalanden finner jag minst lika störiga som de totalsågande. Oksa ska ha beröm när han gör bra ifrån sig.. när han gör en dålig insats är det inte konstigare än att man påpekar det.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.