George: Som jag nu hörde på senaste hemmamatchen sas det av speakern att resan va spikad 10.59 från Timrå..
Eventuella väskor fick tydligen INTE medtagas in på globen(naturligtvis) och ingen förvaring fanns där utan att det isf fick förvaras i box på centralen...
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Eventuella väskor fick tydligen INTE medtagas in på globen(naturligtvis) och ingen förvaring fanns där utan att det isf fick förvaras i box på centralen...
Resten sas det inget om...