...och jag i min tur säger bara till Er alla det som levereras till mig att förmedla. Om jag sprider någon form av felaktig information så är det ej min mening vilket jag hoppas att ni alla förstår.
Vad jag förstog så var det ej läge för att kliva in i "golfbollen" med hockeytrunk över axeln.
HA DET SÅ KUL SOM DET BARA GÅR DÄR NERE !!!
(Önskar att jag kunde följa med.)
Hoppas att Ni får 3 St nya härliga poäng med Er hem igen !!!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Vad jag förstog så var det ej läge för att kliva in i "golfbollen" med hockeytrunk över axeln.
HA DET SÅ KUL SOM DET BARA GÅR DÄR NERE !!!
(Önskar att jag kunde följa med.)
Hoppas att Ni får 3 St nya härliga poäng med Er hem igen !!!