ernie eagle: Nog är det själva f-n! Är det så illa att jag skall behöva plocka ut en semesterdag på en resa där jag inte ens får konsumera alkohol och inte hinner hem till utgång.
Det här riktigt bedrövligt! Skall detta behöva vara på det här viset???
Är det konstigt att man tappar suget till att jobba aktivt!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Det här riktigt bedrövligt! Skall detta behöva vara på det här viset???
Är det konstigt att man tappar suget till att jobba aktivt!