1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 602413

Sv: Tågresan
jZo: Nej jag sitter i styrelsen och för våran del blir det Ramlösa och Coca Cola.

Jag kan köpa det. Men skall man behöva offra semesterdagar för ett ideellt arbete är nog smärtgränsen nära.

Dessutom är det inte helt lätt att hitta en vikarie med kort varsel.

Sen är det ju himla tur om det nu blir en tidigareläggning av avgången att man har sparade semesterdagar, så var det inte ifjol kan jag säga.

Och hade det varit som så att jag måste ha krävt tjästledighet hade jag omedelbart hoppat av, för jag tänker inte till råge på allt förlora arbetsinkomst också.

Hockey är kul, men inte till vilket pris som helst!

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer