jZo: Nu har ju tågtiderna kommit. Och som jag utläste av Knylans formulering av raderna så trodde jag det rörde sig om en radikal tidigareläggning av abgångstiden med x antal timmar vilket försvårat min situation.
Nu är ju skillnaden marginell och då är det ju ingen "big deal". Jag hinner jobba, stoppa i mig frukost och slumra en timme eller två.
Det andra tänker jag inte ens bemöda mig med att kommentera. Eller jo vi kan det brevledes om du känner för det.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Nu är ju skillnaden marginell och då är det ju ingen "big deal". Jag hinner jobba, stoppa i mig frukost och slumra en timme eller två.
Det andra tänker jag inte ens bemöda mig med att kommentera. Eller jo vi kan det brevledes om du känner för det.
ALLTID RÖTT, ALLTID RÄTT ;)