kalle i stan: Du har så rätt att det tar 3.30 när det går efter turlista. Men vi får rätta oss efter dom andra Tågen för vi går utanför turlistan. Men om du har Bra kontakter med någon på SJ så kan du fråga om om vi får åka före dom som åker efter turlistan
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Men vi får rätta oss efter dom andra Tågen för vi går utanför turlistan.
Men om du har Bra kontakter med någon på SJ så kan du fråga om om vi får åka före dom som åker efter turlistan