kungsbacka: Tänk på vad Pastor Johansson predikar: Ödmjukhet! Hur stor del av skridskorna tycker du att vi behöver ställa ut på isen, jag menar i procent?
PS: glöm aldrig att gå in på Brünäs gästbok då och då! Vi är fortfarande goda supporters..; )
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Ödmjukhet!
Hur stor del av skridskorna tycker du att vi behöver ställa ut på isen, jag menar i procent?
PS: glöm aldrig att gå in på Brünäs gästbok då och då!
Vi är fortfarande goda supporters..; )