1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 603955

Sv: Red Bull till trummisen
JimmyH:

Jag tycker inte heller att det ska gnällas på folk som jobbar på matcher....absolut inte, den åsikten har jag alltid haft.

Det finns många i organisationen Timrå IK som jobbar upp till 14 timmar på en matchdag utan att bli svettig.De gör ett gott arbete ännå.

Ju fler som är på plats vid våra matcher innebär ett bättre tryck.

Ni som skickar brev till mig *typ* "ingen vill prata med dig" "alla önskar dig dit pepparn växer" SNÄLLA sluta med det.

Ha en behaglig resa till Globen ni som åker.

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer