Men självklart ska det inte behöva mailbombas till någon, kanske mailbombas de som du tycker beter sig som svin också? Något är fel när det blir så. Att folk mailbombar alltså. Är det därför det finns RS Timrå som ska styra upp allt sådant. En bättre gemenskap?
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Men självklart ska det inte behöva mailbombas till någon, kanske mailbombas de som du tycker beter sig som svin också? Något är fel när det blir så. Att folk mailbombar alltså. Är det därför det finns RS Timrå som ska styra upp allt sådant. En bättre gemenskap?